Nu till ett sidokast som inte hör ihop med min fotoblogg. 


Ett annat fritidssyssla som jag sysslar med lite på sidan av min fotointresse är Avon Cosmetics som jag säljer åt. Ett utbrett sortiment, med att från dusch,hand,fot samt till smycken men ändå kläder.



Nutra effects produkter håller mej varmt om hjärtat. Jag som är extremt känslig mot allt möjligt så här funkar riktigt bra för mej.


Mascaran funkar riktigt bra för dem med känsliga ögon. Jag har själv provat den, den är riktigt bra. Den rekommenderar jag åt er som är känslig. Och Marks ögonskuggan provade jag just här om dagen. Den var riktigt bra, hållbar och riktigt snygg. Finns i 6 olika färger.


           Nyutkomna produkter som har kommit till sortimentet. En för kvinnor samt en för män.

         
Ännu en nyutkommen serie som har anlänt till sortimentet. Doftar ljuvligt gott. En shower gel som loftar päron och pion. Body lotion doftar också päron och pion. Den tre som är doftspray doftar körsbärsblommor. Doftsprayen är en av mina favoriter doftar så gott.


Sambons top tre produkter. Den första är X-treme,som är 2- in- 1. Funkar riktigt bra och är dryg. Den längst är herrparfym. "Destination". Den sista  är full speed och är deodorant.


Mina egna top 3. Första är Doftspray. Doftar grönt te och verbena. Andra är anti-stress. Som är shower gel och ska ha en lugnade effekt. Och tredje och sista är" Dreams"parfymen som luktar så ljuvligt gott.


Handkrämer som vi också har i olika sorter. För känslig händer, samt till de som har torra händer och vad som helst Avon har nog det mesta då det gäller händerna.
Romantic rose är badskum och luktar ljuvligt gott.


                                           Avons Marks läppstift.


Det var lite om Avons produkter som vad jag tycker är bra. Vi säljer allt möjligt, från barn till äldre. Också till män. Vi säljer också välgörenhetsprodukter "bröstcancerförening" som en sjal samt smycken m.m.  Då går alla pengar dit. Ingen provision åt oss försäljare.

Så vill någon av er läsare ha en visning någon gång privat eller företag fast skolor allt möjligt går, så är det bara att säga till så fixar vi det.

Det är bara att säga till någon gång om ni vill beställa av mej om det är någon eller några produkter ni vill ha,eller om ni vill ha en tidning så postar jag den år er.

Eller om ni vill ha en egen kundnummer och vill beställa själv och få mellan 10-25% rabatt så fixar vi det.

Inget köptvång ville bara berätta åt er läsare om Avons produkter, men är det något ni vill beställa eller ha kundnummer eller om det något ni undrar över så är det bara att skriv på bloggen eller via Facebook så svarar jag nog.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen