Resa till Haparanda, Luleå samt Överkalix. 

 En resa som jag och min sambo gjorde i fjol om sen sommaren. Jag fyllde 30 då så bestämde vi att vi skulle fara Överkalix och luleå ett som ingen av oss båda har varit till nån av dessa städer. 

Som sagt vi hyrde en husbil tyckte det ar bekvämare och trevligare på alla sätt och vis. Vädret hade vi på vår sida som tur vad.

 


 Det var nog berg och djupa dalar i denna del vi var i. 

 Bambi vännen min ville också vara med på bild med en trevlig posering







Det var lite kortfattat text om våran resa som vort hit denna gång. En resa som vort på tre dagar men kändes mycket kortare. Men som de brukar säg tiden går nog fort då man har roligt. En resa som jag mer än gärna gör en gång till hit om tillfället kommer men vi får se vart det blir och vart äventyret för oss denna sommar. Säkert mycket roligt många korta små resor,samt någon större resa. 

I morgon är det fredag, och helg.

                                        Trevlig helg alla



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen